Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legislatia comerciala din Romania. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect si copie dupa factura fiscala sau bonul fiscal. In cazul in care produsele ajung neinsotite de unul dintre aceste documente, produsele sunt puse clientului la dispozitie, la depozitul Comerciantului, iar in cazul in care nu sunt preluate in termen de 30 zile de la data returnarii, vor fi distruse.

Garantia se acorda pentru 30 zile calendaristice de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective sau in tabelul de mai jos.

Produsele care urmeaza a fi schimbate / returnate in perioada de garantie se trimit insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate de catre CUMPARATOR, urmand ca MENILIT TRADE S.R.L. sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare / montare. Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila a unui reprezentant al MENILIT TRADE S.R.L. specificand exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

MENILIT TRADE S.R.L. este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate / vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare, a utilizat / manevrat aparatul in mod necorespunzator. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Litigii

Pentru orice conflict aparut intre MENILIT TRADE S.R.L. si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul MENILIT TRADE S.R.L.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate:

  • Contravaloarea transportului produselor catre firma MENILIT TRADE S.R.L. va fi suportata de client;
  • Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie / produs ori cu urme de lovituri )
  • In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare.
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne la 0786.115.111 sau la e-mail office@outdoorline.ro

Detalii legate de garantia acordata de outdoorline.ro

Optica Sportiva

                              3 ani

Ceasuri SMITH&Wesson

                              2 ani

Imbracaminte, Incaltaminte, Echipament tactic, Echipament Outdoor

                             30 zile

Cadouri

                             30 zile


Produse noi